Kedykoľvek ste prihlásení do svojho študentského profilu na Seduo.cz, máte k dispozícii živý chat, pomoc a novinky.
Po prihlásení do svojho študentského profilu nájdete vpravo dole ikonu, po kliknutí na ktorú si môžete vybrať z nasledujúcich možností:
Domov,
Zprávy,
Nápověda,
Novinky.
Pozrime sa bližšie na jednotlivé možnosti.
Na hlavnej domovskej stránke nájdete rýchly prehľad – nedávnu komunikáciu s nami, možnosť poslať správu, prístup k nápovede a najnovšie správy.
Na karte Zprávy môžete komunikovať priamo s našou zákazníckou podporou, ktorá je k dispozícii každý pracovný deň od 8.30 do 16.00. V závislosti od zložitosti otázky sa vám ozveme čo najskôr. Takto nemusíte odkladať žiadne otázky na neskôr ani podstupovať zložitý proces posielania e-mailov. Stačí kliknúť na „Poslať nám správu“ a zadať svoju otázku. Je možné pridať aj gify, emotikony alebo súbory, napríklad print screen, ktoré môžu byť užitočné pri opise problému. Veľkou výhodou je, že všetky konverzácie sa ukladajú do histórie. Kliknutím na konverzáciu si tak môžete kedykoľvek pozrieť svoje odpovede.
Na karte Nápověda môžete použiť vyhľadávacie pole alebo si pozrieť konkrétne články písomnej pomoci. Pre prácu so Seduo.cz je tu časť Úvod do Seduo.cz. Výhodou je, že článok sa otvorí priamo v okne, takže nemusíte opustiť Seduo.cz.
Poslednou záložkou je sekcia Novinky, kde nájdete informácie o nových kurzoch, nadchádzajúcich webinároch a ďalšie dôležité informácie o Sedue. Ak sa v sekcii nachádzajú novinky, ktoré ste ešte nevideli, sú označené červenou bodkou. Novinky sa opäť otvoria priamo v okne, takže nemusíte opustiť stránku.
Využite výhody, ktoré vám ponúka komunikácia priamo na Seduo.cz. Rýchlo riešte svoje otázky a pravidelne navštevujte sekciu Novinky, pretože každý týždeň máme pre vás niečo zaujímavé.