Přeskočit na hlavní obsah
Všechny sbírkyFAQ
FAQ - Administrácia
FAQ - Administrácia
Karolina Mirga Danek avatar
Autor: Karolina Mirga Danek
Aktualizováno před více než týdnem

1. Môže byť 1 osoba s rovnakým e-mailom manažérom a zároveň administrátorom?

Pre jednu e-mailovú adresu môže byť aktivovaný buď manažérsky, alebo administrátorský prístup, ale nie je možné mať oba súčasne. K obom prístupom sa klient dostane cez link: https://firmy.seduo.sk/

2. Môže byť 1 osoba s rovnakým e-mailom manažérom alebo administrátorom v seduo.cz a zároveň v seduo.sk?

Áno. Pre CZ sa pristupuje cez link https://firmy.seduo.cz/ a pre SK https://firmy.seduo.sk/. Je teda možné mať na rovnakú e-mailovú adresu manažérsky prístup pre seduo.cz aj seduo.sk, prípadne je možná aj kombinácia – napr. manažérsky prístup na seduo.cz a administrátorský prístup na seduo.sk či naopak.

3. Môže byť 1 študent priradený pod viacerých manažérov?

Nie, každý študent môže byť priradený vždy len pod 1 manažéra.

4. Je možné zrušiť zasielanie systémových e-mailov administrátorovi/manažérovi?

Systémové e-maily nie je možné vypnúť, sú dôležité pre fungovanie v Sedue.

5. Je možné preklikávať medzi študentským prístupom a firemnou administráciou?

Preklik zo študentského účtu do administrátorského existuje v prípade, že má daná osoba nastavené oba prístupy. Z administrácie späť do študentského účtu preklik neexistuje.

6. Je možné previesť študenta z jedného firemného účtu na iný firemný účet s rovnakým e-mailom tak, aby videl svoju históriu?

Prevádzanie z jedného účtu do iného so zachovaním predchádzajúcej histórie nie je možné. Je nutné pôvodný prístup zrušiť a založiť nový (bez histórie).

7. Ak klient obnoví kontrakt po dlhšom čase, uvidia študenti svoju predchádzajúcu históriu?

Áno. Iba ak by bol študent neaktívny viac ako 5 rokov, v súlade s GDPR mu musíme registráciu zrušiť.

8. Ako má klient postupovať, keď potrebuje zmazať zo študentov osobu, ktorá je zároveň administrátorom?

V tomto prípade je nutné kontaktovať Seduo.sk. Odborník na technickú podporu Seduo.sk s príslušným oprávnením musí administrátorský prístup zrušiť, aby bolo možné zmazať danú osobu zo študentov. V prípade potreby je potom možné administrátorský prístup znovu obnoviť.

9. Ako má klient postupovať, keď potrebuje zmazať zo študentov osobu, ktorá je zároveň manažérom?

V tomto prípade administrátor danej firmy zruší manažérsky prístup tejto osobe a potom ho zmaže zo študentov. V prípade potreby je potom možné manažérsky prístup znova nastaviť

.

10. Čo znamená status Lákame na štúdium?

  • Študent dostal pozvánku

  • Od doručenia pozvánky neubehlo viac ako 45 dní

  • Študent nikdy neštudoval alebo študoval pred viac ako 90 dňami a je mu znovu odoslaná pozvánka na štúdium

Dostali jste odpověď na svou otázku?