1. Môže byť 1 osoba s rovnakým e-mailom manažérom a zároveň administrátorom?
Pre jednu e-mailovú adresu môže byť aktivovaný buď manažérsky, alebo administrátorský prístup, ale nie je možné mať oba súčasne. K obom prístupom sa klient dostane cez link: https://firmy.seduo.sk/
2. Môže byť 1 osoba s rovnakým e-mailom manažérom alebo administrátorom v seduo.cz a zároveň v seduo.sk?
Áno. Pre CZ sa pristupuje cez link https://firmy.seduo.cz/ a pre SK https://firmy.seduo.sk/. Je teda možné mať na rovnakú e-mailovú adresu manažérsky prístup pre seduo.cz aj seduo.sk, prípadne je možná aj kombinácia – napr. manažérsky prístup na seduo.cz a administrátorský prístup na seduo.sk či naopak.
3. Môže byť 1 študent priradený pod viacerých manažérov?
Nie, každý študent môže byť priradený vždy len pod 1 manažéra.
4. Je možné zrušiť zasielanie systémových e-mailov administrátorovi/manažérovi?
Systémové e-maily nie je možné vypnúť, sú dôležité pre fungovanie v Sedue.
5. Je možné preklikávať medzi študentským prístupom a firemnou administráciou?
Preklik zo študentského účtu do administrátorského existuje v prípade, že má daná osoba nastavené oba prístupy. Z administrácie späť do študentského účtu preklik neexistuje.
6. Je možné previesť študenta z jedného firemného účtu na iný firemný účet s rovnakým e-mailom tak, aby videl svoju históriu?
Prevádzanie z jedného účtu do iného so zachovaním predchádzajúcej histórie nie je možné. Je nutné pôvodný prístup zrušiť a založiť nový (bez histórie).
7. Ak klient obnoví kontrakt po dlhšom čase, uvidia študenti svoju predchádzajúcu históriu?
Áno. Iba ak by bol študent neaktívny viac ako 5 rokov, v súlade s GDPR mu musíme registráciu zrušiť.
8. Ako má klient postupovať, keď potrebuje zmazať zo študentov osobu, ktorá je zároveň administrátorom?
V tomto prípade je nutné kontaktovať Seduo.sk. Odborník na technickú podporu Seduo.sk s príslušným oprávnením musí administrátorský prístup zrušiť, aby bolo možné zmazať danú osobu zo študentov. V prípade potreby je potom možné administrátorský prístup znovu obnoviť.
9. Ako má klient postupovať, keď potrebuje zmazať zo študentov osobu, ktorá je zároveň manažérom?
V tomto prípade administrátor danej firmy zruší manažérsky prístup tejto osobe a potom ho zmaže zo študentov. V prípade potreby je potom možné manažérsky prístup znova nastaviť
.
10. Čo znamená status Lákame na štúdium?
Študent dostal pozvánku
Od doručenia pozvánky neubehlo viac ako 45 dní
Študent nikdy neštudoval alebo študoval pred viac ako 90 dňami a je mu znovu odoslaná pozvánka na štúdium